RAPPORT

Tävling idag, gick åt pipan, men jaja. Har inte tävlat Vanilj sedan oktober och jag är rätt trött på att tävla ponnydressyr faktiskt, särskilt med tanke på att det går som det gör.. Och så finns det brudar som kan komma in på banan på en kamel och rida programmet och ändå få 70%. Var mest med för att fylla laget, och måste vara det nästa omgång också, charmant? Nej. Men vi kämpar på, kanske kan få min tränare att komma och hjälpa mig rida fram, då går det nog bättre :)
Bild från i förmiddags när vi lastade, visst ser vi inspirerade ut? Haha, nej men. + ignorera mammas töntiga tag nere till vänster -.- . Nu ska jag slå Line en pling tror jag faktiskt. Om jag orkar. TTYL. xx

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0