HEJJJJJ

Slarvern är tillbaka, över en och en halv vecka sedan senaste updaten.. Fy. Nåväl, det har hänt för mycket för att skriva upp i en löpande text så det för bli en liten lista i någorlunda kronologisk ordning.

- Sista veckan på jobbet avklarades. Sorgligt att sluta, jag trivdes jättebra..
- Grillkväll i Tormestorp med tjejerna från klubben, mys.
- 18-årskalas hus Julia.
- Carmen är frisk igen!
- I helgen blev det lite parkhäng följt av festival på fredagen & sleepover med Siri på lördagen.
- Övningskört en del, med varierat resultat.
- Heldag med Siri & Hanh!
- Roadtrip med Ronja till bland annat Kristianstad, allmänt tillvaratagande av sista lovdagen. Avslutade på donken (y).

Och idag började alltså skolan. Det är faktiskt inte så hemskt, tillbaka till rutinerna kan vara lite skönt. Hade jag inte haft kemi och fysik på schemat hade jag nästan rent av sett fram emot skolan! Jag har roligare ämnen i år och chillare schema (ledig varannan fredag!). Min historia- och religionslärare verkar toppen. Matten är äntligen eliminerad ur mitt liv. Ett litet minus är dock att alla i min engelska C-/cambridgeengelska-grupp verkar vara underbarn i engelska, snackar på heeelt flytande. Jaja, det blir som det blir.
Nu ska jag gå. Kram xx


Bild från parkhänget i djupadal, sandra milla linda charlie. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0