SPRUTOR & LITE KLAG + SANDRAS TALANGER

Sitter här med lite ont i armen, blev nämligen vaccinerad idag. Hepatit. Helt okej spruta ändå, kändes inte mycket men det är ju inte min favoritsyssla. Men sånt får man ta, är gryyymt taggad inför afrika nu, mindre än två månader kvar!!
Annars.. Vet inte, det funkar men livet har varit lättare än vad det är just nu. Men bara några få dagar till insparken, det är på fredag och idag är det så mycket som tisdag. Peppen börjar byggas upp, det är dock lite tråkigt att så många ska hålla på och leka vuxna och inte kunna visa sig på samma ställen som 94or. Palla det säger jag & sandra och kör stenhårt nu året ut! Kommer ha minst 50 år på mig att vara vuxen, varför börja i förtid? Nåväl, summan var att fredag, det vill vi ha, gärna omedelbart om det vore möjligt.
Nu är klockan slagen för sängen. God natt xx


Här tänkte jag egentligen lägga upp en bild på mig & carmen egentligen, men det funkade inte. Så jag lägger upp sandras mästerverk, värt att publiceras i media!

Kommentarer
Postat av: Sandra the best !

Guud va duktig jag är, varför går jag inte estet ist ? xD <33

2010-09-10 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0