TRAGG

Mycket som har hänt sedan sist. Det blev inte lika mycket hbg-festival som planerat, bara torsdagen vilket i och för sig var nice. Var där med min zzzandraah, vi kirrade boende till P&L 2011, kollade hoffmaestro och allt vad vi gjorde. Sen sov i Landskrona och steg upp i ottan för att åka hem. På fredagen då var det veterinären med Carmen, inga behandlingar utan vi ska avvakta två veckor, med skritt, liten hage och metacam och se hur det utvecklar sig. Förhoppningsvis är det bara något muskulärt. Sen igår lördag, var jag på ikea med mamma och pappa, vi köpte nya backar och sånt till min garderob samt en ny byråpryl till mitt rum. Min nuvarande är ful. Nåja, på kvällen lite födelsedagsfirande och därefter slagg hos Siri. Idag har jag hela dagen lång städat rummet och gjort beredskap för de nya ikea-kompisarna som ska flytta in. Jag har hittat 1500 spänn i diverse lådor samt en Darin-singel. Statusen flödar.

Imorgon börjar jag jobba! Ska berätta sen. Godnatt fellahs xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0