#$@&+£!

Irritation. Den har dagen var tänkt att bli bra: Jag skulle slutat redan halv två, sedan tagit mig hem, ridit bägge hästarna i lugn och ro och därefter ha en hemmakväll med lite plugg och tv. Men vad händer? Jo, ungefär vid lunchtid kommer jag på att jag skulle ta livmoderosvsprutan klockan tre (nej, jag tog inte den i tisdags som planerat). Så där rök den tidiga hemkomsten. Nåja, under denna en och en halv timmen kan jag ju få undan lite matte, tänkte jag i ett försök att behålla den trivsamma sinnestämningen. Men icke. Min fysiklärare kom på den überbriljanta idén att om jag ändå slutade tidigt kunde jag gå på en fysiklektion som andra halvan av klassen skulle ha, som jag missat när min halva hade den.
Ni hör själva. F-a-i-l stavas det. Nu sitter jag här och har ont i armen och är på jättedåligt humör. Allt är skit. Bygger upp mina aggressioner genom att lyssna på lordi - hard rock hallelujah på högsta volym. (Hahaha, det är faktiskt sant.) Tror jag ska gå och slå sönder något nu. Peace out, xx

Kommentarer
Postat av: Siri Adelmann

Sanart helg och då blir det tv för hela slanten :D

2010-02-10 @ 19:31:02
URL: http://tankesystem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0