ITS BACK

Erkänn att ni har saknat mina tävlingsrapporter. Det var ju ett tag sedan nu, men idag har jag och Carmen startat vår första tävling för i år! I Perstorp, och jäklar i havet vad kallt det var. Iallafall:

1.10: Dubbelnolla! :) Sjukt bra runda, min ridning var verkligen på topp och Carmen lydde minsta vink. Nåja, nästan iallafall, heh. Dock var tiden för långsam för att knipa en rosett. Det var många som lyckades bra.

1.20: 12 fel. Tre bommar ner, inte så bra. Jag red alldeles för passivt och släppte iväg henne för mycket, och hon börjar riva på direkten om man inte håller ihop henne så.. Jaja, det var långt ifrån katastrof iallfall. Det var ju trots allt vår första 1.20 inomhus.


Bild från vår första 1.20 i Frosta.


Kommentarer
Postat av: Siri Adelmann

Bra jobbat snyggisar!

2010-02-07 @ 19:32:13
URL: http://tankesystem.blogg.se/
Postat av: Amanda

Supersöt häst :D

2010-02-21 @ 20:44:56
URL: http://mandispettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0