RAPPORT

Howdy. Den här veckan har jag genomgått en mini-makeover. Blekt håret, blekt ögonbrynen samt börjat sminka mig lite annorlunda. Förändringarnas vindar blåser! Nu ska jag bara köpa en betydligt ljusare brunkräm än vad jag har just nu, så min nya stil ready set go.
Nåja. Gårdagen: Mastodont-sovmorgon. Skola. Besök av Linda som hjälpte mig med håret hela kvällen. Marsch pannkaka i säng direkt när hon gått hem. Dagen: Skola. Premiäranvändning av jojo-kortet. Uteritt med Pernilla och Lisa, mys. In och greja med håret och avrundning med lite antikrundan!
Nu: Slagga/nanna kudden/krypa till kojs. God natt! xx


Söta va? En bild mamma tog i början av vintern. Carmen längt till höger :)


Kommentarer
Postat av: bea

jättefin bild! + jag vill se ditt hår! :D

2010-02-04 @ 08:54:06
URL: http://svala.webblogg.se/
Postat av: Jojjo*

Hej, allt bra? :)

2010-02-04 @ 14:02:53
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0