2010

Hallelujah, mitt första inlägg år 2010 skrivs just nu. Haha, nej men. Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton folket, själv hade jag en väldigt mysig och lugn kväll/natt här hemma vår familj och två andra familjer vi brukar umgås med firade tillsammans, åt god middag, smällde raketer, 80-talsdisco och lite så. Haha! En verklig svennebanan-nyårsafton alltså.

Jag hoppas och tror att 2010 kommer bli ett bra år, jag kommer ju att fylla 18 om inte annat. Det kan ju för all del vara lite ångestladdat kanske, men jag tror mest det kommer kännas kul! Och jag och Carmen ska kämpa för nya framgångar, målet är väl att kunna bli riktigt stabila i 1.20-klasser, och förhoppningsvis går kurvan även uppåt inom dressyren, det skulle vara väldigt roligt att starta någon lokal LA:1 :) Skolan tror jag dock kommer bli lite kämpig, iallafall kommande termin då fysik b och matte d ska klaras av samtidigt.. Men äsch, det har ju alltid ordnat sig ganska bra till sist innan, så varför skulle det inte göra det nu? Aja, i övrigt ska 2010 bli ett allmänt.. spårat år! Bara leva livet och hitta på skit.

Jag har inga direkta nyårslöften, tycker det är lite tramsigt, men har väl mer.. "målsättningar" (bara för att det inte ska vara lika förödande om jag failar, haha!): Jag ska försöka 1) ta körkort och 2) skaffa sommarjobb. Heja!


Partyprince på nyårsafton. Paljetter & kittet vettni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0