BUTTERFLIES

Det känns som min mage är överfull av kolsyra, så förväntansfull är jag! Idén till projektarbetet är framtagen, och det kommer bli bäst :) Kommer berätta mer om detta när det mesta är spikat, vilket förhoppningsvis är snart!

Tillbaka till verkligheten. Igår var jag och Vanilj och tränade hos Annika för första gången på lite mer än en månad. Det gick bra, nu ska vi bara träna på utan att ha något konkret mål ett tag, vilket känns väldigt skönt. Det kan vara motiverande att träna inför ett visst tillfälle, men just nu känner jag att jag bara vill träna för att bli bättre och ha roligt under tiden, ingen press. Så det är planen nu i vinter. Planen att inte ha någon plan alltså.
Och idag har inte mycket mer hänt än att jag haft biologiprov, som nog gick bra. Nu är klockan kvart i sex redan, så jag tror jag skippar hästarna idag. De får slappa lite :) Istället blir det till att jobba ikapp lite med matten, ligger lite efter för tillfället men det jobbar jag in kvickt nu ikväll. Holla at your boy, xx


Dagens låt! Kul att denna blivit så populär på sistone :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0