PRAT

Halleda, vilken tröttsam dag jag haft. När jag kommit hem från skolan och fixat lite med hästar och matteplugg, somnade jag några minuter på soffan, så trött var jag. Det blev dock ingen lång powernap då jag var tvungen att bege mig ut i kylan igen. Närmare bestämt till hoppträningen med Carmen. Det gick finfint, lite okontrollerat och studsigt vid ett fåtal tillfällen bara.
Nåja, om ett tag ska jag gå och lägga mig så det blir fredag kvickt! Helgen är verkligen extra välkommen nu, jag har känt mig ganska stressad den här veckan.. Sist och kanske även minst: Sitter just nu och dricker oboy gjord på åsens mellanmjölk, usch och fy säger jag bara. Jag gillar inte åsens mjölk, såna äckliga fettklumpar i den fast man skakat den i tusen år, och jag gillar verkligen inte mellanmjölk. Nej, skånemejeriers standardmjölk ska det vara! Over and out. xx



Såhär ska det se ut :)


Kommentarer
Postat av: Siri Adelmann

HAHAHA vad är det FBI kryssa grejen?



Jag beundrar dig för din diciplin vad det gäller att krypa till kojs (Y)

2010-01-21 @ 21:37:13
URL: http://tankesystem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0