@ SIRI

Nu sitter jag här på en madrass med Siris dator i högsta hugg. Batterinivån är inte den bästa, så jag får kvicka mig lite med detta. Iallafall, idag har jag varit med Bea och Sebbe på invigningen av pingstkyrkans nya second hand, galet mycket folk! Jag hittade ett par saker, visar kanske imorgon. Efter det gick vi hem till Bea och åt hennes mammas lasagne, ytterst god, och sedan blev det planering för hela slanten!
Och nu sitter jag som sagt här hos Siri, vi hade nyss ett mini-disneymaraton och tittade på Mulan 2 och Pocahontas med Leo. Så himla bra, särskilt den sistnämnda! Man blir ju tårögd.

Nu ska vi ljuga litegrann och sedan sova, godnatt! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0