SKRÄCK

För det första, jag är ledsen att det inte blev någon update igår, men så kan det vara. Jag har ett liv. (Hånskratta inte.)

Nåja. Igårkväll/natt: Paranormal activity, och fyyyy vad rädda vi var! Haha, vi fick kontra med lite Filippa Bark och Hipp-hipp efteråt för att få vår puls att hamna under 300 och för att överhuvudtaget våga lägga oss. Och ändå var jag svinrädd när jag vaknade en gång på natten, jag låg ytterst och det kändes som en demon skulle komma och släpa mig ur sängen. Se den om ni vill bli rädda :)

Här är en trailer:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skön blogg! Den där filmen är grymt bra och läskig. Låg och kramade om min pojkvän när jag såg den! (:

2010-01-24 @ 14:33:06
URL: http://sandraochlovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, men den ä grym iaf! Fast det finns bättre! :)

Haha, men det var bara två år sen jag gick i sexan :P

2010-01-24 @ 16:56:02
URL: http://sandraochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0