HELGEN

Jag är trött & tråkig, så det blir en kortis om helgen.

Fredag: Jubb endast till klockan ett och efter det blev det donken-party, saknade de böjda sugrören men burgaren var schtek. På kvällen var här grillparty med lite familjer, nice.

Lördag: Drömmen var att ligga på playan. Verkligheten var att lassa upp tre ton hö på loftet, lökigheten var ett faktum.

Söndag: Tävling i Åsbo med Carmen, gick okej. Nollade 1.10:n och fick ett riv och ett stopp (på jokerhindret) i 1.20:n. Och med min vanliga tur kommer domaren fram till mig efter jag ridit klart 1.20:n och säger att jag blivit utslumpad för en dopingkontroll, så vi måste gå ner till stallet och vänta en hel jävla timme på att Carmen ska kissa, men självklart gör hon inte det utan de fick ta blod istället.. Så surt, så vi kom hem typ en och en halv timme senare än vi annars skulle ha gjort. Men sånt händer. Nu på kvällen har jag och Siri badat i kalkbrottet, grymt skönt med tanke på hur stekig dagen varit.. Nu ska jag kolla lite how i met your mother i sängen, jubbedag imorgon. Puss xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0