SÖMNLÖS

Jag försökte gå och lägga mig redan vid lite över tio, jag kände mig så trött och slö, men när jag väl låg där i sängen var mina ögon uppspärrade som klot och jag var plötsligt jättepigg. Så nu sitter jag här och chattar med Sandra och bloggar. Jag har inte hunnit med det nu senaste dagarna för jag har varit så mycket i Åhus. Först onsdag till torsdag med Anna i deras husvagn, och sen fredag till lördag, också med Anna med då var Line och Sandra också med. Det har varit riktigt kul, inte så jättemycket sol men lite ändå, bad, ytterst lite beachhandboll ärligt talat haha, glass, grillning, och fest på kvällarna :) Stort tack till Anna och hennes päron som både gav oss mat och husrum!

Nåja, nu ska jag försöka sova igen. Puss xx


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God natt <3 hoppas du sov gott =)

2010-07-26 @ 00:49:27
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:40:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0