EN ANING SLEDEN NU

Slutet på ännu en vecka har kommit, känns en aning bistert då jag de senaste dagarna, ett flertal gånger faktiskt, hört saker i stil med "snart är sommarlovet slut". Vill inte ens tänka på det där. Nåja, vi är ju inte där än. Helgen har swischat förbi: 

I fredags var jag på fest hemma hos Anna, var helt okej ändå om man ser till omständigheterna.

I lördags, igår alltså, var det tivolirock! Med Ida & Line och lite annat folk, både jag och Line var ganska trötta eftersom vi sov max fyra timmar på natten innan (hon sov hos mig), vi kom hem från Anna vid kanske två - halv tre, och vi blev väckta av åskan vid sex.. Den drog ju över så småningom men vi kunde inte riktigt somna om, så vi steg upp vid åtta. Ja, så var inte riktigt taggad till hundra, men det var ändå kul! Vi var där ända från början eftersom vi ville se Maskinen som spelade redan klockan ett, och sen flöt det på med band och folk och så :) Nice.

Idag har jag bara sovit och städat för familjen kom ju hem idag, inte så kul om de kommer hem till krigszon kanske. Hehe, vi hörs. xx


Maskinen, ett av de bästa livebanden jag vet! Eller band och band men ja. Tycker deras musik är rätt bra i vanliga fall men inget extraordinärt, med live är de så obeskrivligt feta! Sjukt stor skillnad. :)


Timo, första gången jag såg honom live :) Blev inte av på siestan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0