DAMN YOU MR COLD

Jag är jättesjuk. Igen. Funderar starkt på att operera bort min hals, tror jag hade varit ganska söt med huvudet sittandes direkt på axlarna. Hehe, skämt åsido, jag hatar det här. Jag har alltid ont i halsen. Alltid, det är helt absurt. Senaste dagarna har det varit riktigt illa, det känns som min strupe är tre gånger så svullen och fem gånger torrare än den borde, det värker ända upp i gommen och jag hostar upp sega slembitar. Skitäckligt. Jag vet inte vad jag ska göra heller, jag var hos doktorn för kanske två veckor sedan och kollade mig, eftersom jag hade halsfluss för en månad sedan, men de hävdar att jag är frisk. Det kan de ju köra upp någonstans. Jag mår inte bra av detta, varken fysiskt eller mentalt. Jag blir så melankolisk när jag är sjuk, kan ligga en halv dag i sängen och stirra upp i taket och bara tänka på saker jag är ledsen över. Känner mig lite nedbruten, vet inte hur jag ska vända det här riktigt just nu. Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt av how i met your mother och sedan somna tidigt. God natt xx



I know I'm being used
But that's okay because I like the abuse
I may be dumb, but I'm not a dweeb
I'm just a sucker with no self esteem

Kommentarer
Postat av: Oscar

Synd att höra, hoppas du kryar på dig.



P.S: The Offspring är bara för bra!

2010-06-20 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0