JUBBET

Jobbrapport!

Måndag: Första dagen, uuh. Rebecka, min följeslagare när det gäller svevia-händelser (läs: hennes pappa jobbar också där höhö. Fördelar fördelar!) kom och hämtade mig klockan 06.00, skjut mig. Efter en svängom in till Tormestorp där vi hämtade upp passagerare nummer tre, bar det av till Vellinge där vi ska vara nu i tre veckor, nästan helt utan felkörningar, proffset herself var ju kartläsare. Framme på kontoret och bytte om till våra jubbeoutfits, de är stiliga. Neonoranga med en touch av reflexgult. Sedan var det bara ut på byggena, vi fick faktiskt vara på två olika ställen denna dag. Slaveriet tog sin början. Bära brädor, slå ut spikar, osv. Sen körde vi hem efter en liten felkörning in till Malmö, heh.

Tisdag: Rebecka fick komma till mitt bygge och ska vara där från och med nu, nice. Denna dag var det fest, det var nämligen formsläpp! Och då snålas det inte på firandet vill jag lova. Det var grillparty och det kom gubbar från hela södra skåne och beundrade bron. Annars var det slaveri som vanligt, men jag fick lite privelegier och fick köra bultmaskinen, mitt mvg i träslöjd gjorde sig påmint!

Onsdag: Stekväder så in i, och allt vi gjorde heeela dagen lång, och kommer få göra inom en lång framtid var/är att slå ur spikar ur alla brädor sedan formsläppet. Bonnabrännan gjorde entré.

En liten mjukstartvecka på tre dagar och ändå är jag helt död. Slutar jag blogga vet ni vad som har hänt..


Formsläppet! Fräckt att se. Allt det som ligger på market har suttit på bron innan, och sen pang bom ner.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Asså du lovade mer om halsmandlerna ju?.

2010-06-24 @ 23:08:05
Postat av: rebecca

hehe hoppades ingen skulle märka att jag iggade det.. det kommer det kommer! :)

2010-06-25 @ 10:47:14
URL: http://rebeccawashere.blogg.se/
Postat av: Nilla

Asså jag tycker det är viktigt att hålla om man lovar. Kanske ba jag som tyvker så....

2010-06-26 @ 21:19:46
Postat av: Trees

Oj vad fräckt att se!

2010-07-20 @ 15:37:04
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0