NU TAR VI IGEN

Söndag: Tävling med Vanilj, gick muuuy dåligt som förväntat. :(
Måndag: Lite skola, + terminens sista dressyrträning nere i ridhuset.
Tisdag: Malins student i Kävlinge!
Onsdag: Jag attendade min, wait for it, sista mattelektion ever!! Legendary. & kvällen bjöd på förfest på breidablick och därefter utsparken, kuuul. Mindre kul: Taxi från breida till stationen, 150 spänn!!! Insane. Åk aldrig med taxikurir hässleholm säger jag bara. Annars bara ++++ på kvällen!
Torsdag: Skolavslutning! Frukost med klassen och lite rektorstragg. Status just nu, sommarlovet har startat och det känns a-maz-ing! Ikväll luffar jag bort till Siri, vi skulle egentligen på grillfest ikväll men vi tänkte toffla och ha lite torsdagsmys istället. Och annars.. tja, jag åt nyss en kebabrulle för första gången. Score. Vi hörs, xx

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ja verkligen :D

2010-06-13 @ 16:25:23
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0