NYTT JUBB

Idag har jag målat väggar tills jag stupat! Jobbet i klubbstugan fortsätter, det är ta mig tusan ett slavgöra. Musbajs, stinkande kylskåp och oerhört mycket damm. Inte nådigt. Men börjar på att bli grannt, på fredag ska där vara flawless!
En annan sak som hände idag var att jag fick ett ytterst angenämt telefonsamtal. Det var från ett sommarjobb jag sökt, som jag fick! De två sista veckorna på lovet, 2:a till 13:e augusti, ska jag jobba 8 till 12 på Linnéskolan. Man ska typ hjälpa ig-95:or att få g i engelska, känns som simpla pengar att tjäna :) Och nu är det snabba ryck, redan imorgon ska jag komma dit och träffa de jag ska jobba med, kolla var det ska vara osv.
Annars har jag bara tränat Carmen hos Elisabeth idag, imorgon är det knock out-dressyren, det taggar vi inför. Nu blir det sängen, xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0