TRÄGEN VINNER

Idag har jag varit och tävlat i Värnamo, och succén var ett faktum :) Dubbelnolla i 1.10:n, dock lyckas jag klanta till det inför sista hindret i omhoppningen och glömmer vägen totalt, så det gick säkert minst två sekunder till spillo där, riktigt surt. Jag som aldrig glömmer banan. Detta ledde till att jag kom en hundradel utanför placering. EN FRIGGIN' HUNDRADEL! Nästan töntigt mycket otur. Men det spelar ju egentligen ingen roll, rundan var toppen annars. Och därefter var det 120, nollade och kom 8 av, vad kan det ha varit, 17 - 18 placerade. Det var min första nolla i 1.20 evaah så det kändes rätt fantastiskt.

Imorgon blir det dressyr med Vanilj. Totalt opepp och självförtroendet är nere på noll, vet inte varför jag ska tävla henne överhuvudtaget, jag fixar ju inte det. Men jaja, det värsta som kan hända är ju att vi failar totalt och det har vi gjort de senaste tre tävlingarna så det är rätt lugnt.

Nu ska jag titta lite How I met your mother, mina förebilder. Längtar tills det rätta tillfället dyker upp att köra "i set a bang"-låten, (här för icke-fansen) hahahaha. Guuud.

Vi hörs imorgon :) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0