NATTPRAT

Helgen är slut för denna gången, och det känns smått extatiskt att den i princip bara fortsätter och fortsätter.. Ingen fångenskap i skolan. Det tycker vi om. Min helg har varit bra, i fredags var hela familjen och firade Pernilla som tog studenten, ett år kvar.. Hehe.
I lördags var jag i Gärds med Carmen och tävlade, men det gick inget vidare. I 1.20:n gick hon, inte toppen med hyggligt, fram till en sjukt svår kombination som över halva startfältet failade på, och självklart failar vi också på den.. Det var så konstigt, hon blev liksom inte tittig utan hon bara stod emot.. Kanske hade kunnat trycka över henne om det varit ett vanligt enkelhinder men eftersom det var en komination fungerade det inte alls. Och gud, sen till 1.25 alltså.. Kaos allting, när jag ska börja hoppa fram går ett ekipage omkull och de var tvungna att ringa ambulans och allt. Sen precis när jag skulle starta kommer ambulansen och hela tävlingen pausas. Men till sist fick jag då rida, och det går sjukt bra fram till sexan där hon börjar titta jättemycket, vilket hon aldrig gör :s Märkligt. Så: Två ute av två starter. Ingen succe.
På kvällen där var jag med Bea och Sandra, vi var först hemma hos Bea och sen gick vi ut och så, kul som tusan!
Idag har jag varit på, wait for it, jubbet! Eller rättare sagt mitt temporära jobb. Under en vecka ska jag och några andra brudar måla om i hästsportföreningens klubbstuga. För 50 spänn i timmen, slavalön men vad gör man? Nästa måndag börjar jag på mitt betydligt mer välbetalda jobb.

Nu vet ni det. God natt, xx

Kommentarer
Postat av: Oscar

Var verkligen trevligt hos Pernilla =) synd det där med tävlingen, men det går säkert bättre nästa gång, ge inte upp!

2010-06-14 @ 00:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0