JUBLA

Tillbaka från pausen. Blir detta inlägget och sen en liten paus igen, dock av mer ofrivillig natur då jag åker iväg på träningsläger imorgon, kommer hem söndag kväll. Jag och Vanilj ska bo hemma och hos min tränade och bli bitched around, rätt kul ändå. Sen är det tävling på söndag som hon ska hjälpa mig rida fram och sånt till, så lite förberedelse-bootcamp kan man väl säga att detta är. Det blir säkert bra..

Under min lilla paus har väl allt rullat på. Helgen var okej, i fredags var jag hos Sandra och åt tacos och spelade tv-spel med lite folk. I lördags hade Aron konfirmation, folk hela dagen. I söndags var det tävling men den gick inget vidare. Annars i veckorna har det bara varit träning och plugg i princip.
Nu ska jag dra mig mot True Blood. Vi hörs på söndag, då ska jag berätta hur jag hade det på lägret :) xx

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det bra hos Annika!!

2010-05-13 @ 21:51:48
URL: http://www.chapmansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0