NEWS

1. JAG HAR HALSFLUSS. Det där krävde versaler. Nu äter jag penicillin för fullt, så förhoppningsvis blir jag frisk i rödaste rappet, mår redan mycket bättre idag än igår faktiskt! Detta har inneburit att mina helgplaner har fått reduceras en aning, istället för att sitta i Hannahs soffa igår satt jag i min egen, invirad i ett täcke. Och just nu skulle jag trimmat Vanilj hemma hos Annika men det känns inte som någon särskilt bra idé. Istället sitter jag här och försöker använda the force för att bli så frisk som möjligt till ikväll, för kvällen planer ska icke ställas in. No way. Möjligen att jag får ta det lite lugnare. Det kan jag sträcka mig till.

2. Spelschemat till siesta har kommit, hiho. Det ser hyfsat ut, allt är bra förutom en liten krock på lördagen: Maskinen klockan 21 och Name the Pet klockan 22, blir nog en aning tajt och slutet/början av första/andra får kanske offras.

NÅJA. Nu ska jag lägga mig i en soffa eller möjligen en säng. TTYL xx




Bild från ilovewildfox

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Åh vad tråkigt att vara sjuk :(

2010-05-23 @ 18:47:40
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0