AA MEN SÅ ATT

Lördagkveeel. Och jag sitter här i soffan, invirad i ett täcke så jag ser ut som en blommig korv. Kollar Rebecca & Fiona, googlar ord, bloggar litta.. Har det väldigt bra tycker jag själv. Imorgon är det tävling, så det blir tidigt ikväll.

Igår var här fullt med b-rudar hemma hos mig, det var taco- och filmkväll. Dock hade jag och Anna failat lite på filmhyrningsfronten. Vi orkade inte läsa på baksidan eller ens titeln på filmen så vi tittade bara på bilderna och tog de med mest lockande framsida. Så ser ni en film med en fet tajt jeansröv över hela omslaget: Den var inte bra. Inside information.

Nu ska jag återgå till softandet och som sagt gå till sängs i vettig tid. Så går det nog bra imorgon, inshallah. Kram xx


Tänkte göra sådär ballt att man klickade på bilden så skulle man komma direkt till deras program men NEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0