TUNGOR & TAGGAR

Idag har jag två punkter att ta upp.

1. Jag noterade alldeles just precis en sak. Undersidan på en tunga är sjukt äcklig. Jag har ju alltid vetat att den ser lite konstig ut på undersidan men aldrig riktigt lagt någon eftertanke åt det. Fram tills idag. Jag stod och speglade mig, som vanligt först, sen undersökte jag som sagt tungans undersida. Det går typ blåa strängar överallt? Och en vit sträng i mitten? Tror jag ska börja forska på det där.

2. Folk som untagar sig från bilder på facebook! Helt seriöst. Vad är detta för människor? Måste bara flika in att SJÄLVKLART är det okej att untaga i vissa sammanhang, om det verkligen är en riktigt äckligt ful bild som inte har en rolig fulhet, eller om man gör något man inte kan stå för på bilden. Men annars är det inte okej! Folk som bara "men euw vad ful" och tar bort sin tagg, är enligt mig äkta partypoopers.

Sådär. I've spoken. Nu blir det lite kemiplugg faktiskt, prov på torsdag nämligen! God natt så hörs vi :) xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0