OSBY + BILDER FRÅN SKYRUP

Söndagen är här. Jag har precis, eller tja det var väl snart två timmar sen nu, kommit hem från Osby, jag & Carmen var där och tävlade. Idag gick det minsann vägen, i 1.10:n dubbelnollade vi och knep en tredjeplats! Det var verkligen roligt, det var längesen man fick komma in på prisutdelning. 1.20:n var dock något av ett fiasko, jag ramlade av på näst sista hindret haha.. Hon la helt plötsligt världens tvärnit, jag kände inte det komma alls verkligen! Så helt plötsligt stod jag bara där på marken. Det var väl dags, senast jag trillade av innan idag var över två år sedan så.. Men jaja, sånt som händer, det var mest lite komiskt.

Och jag lovade ju bilder från Skyrup förra veckan, jag trodde där skulle vara fler men det var bara två som blev bra. Men här är de iallfall!




Kommentarer
Postat av: terese

Grattis till placeringen, vad duktiga ni är. Härliga bilder också :)

Postat av: Fannysen - rock n roll never dies

fin häst, fina bilder!

2010-10-02 @ 20:40:52
URL: http://fannysen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0