SHAAA

Tada, jag är tillbaka! Wie. Har haft mycket för mig, helgen har varit busy times: I fredags var det först nollning, jag nollade dock inte utan var bara åskådare, lite småroligt men inte mer. Sen var det inspark wuhu, det var kul. Karate! Lördags var jag med Bea & Sebbe och vi fixade med projektarbetet och sånt igen. Och i söndags var det pay&ride i Skyrup, på den nya anläggningen, det var roligt att rida där men själva hoppningen gick inte bra, trist. Mamma tog bilder, men jag vet inte riktigt var de är men de kommer upp, honest! Och tjaa vad mer..? Jo i måndags var Carmen heeelt fantastisk på dressyrträningen, det var så roligt och jag blev jätteglad :) Så det var nice. + att jag har varit på bio, igår, såg salt, ni vet med Angelina Jolie. Annars har jag inte gjort något speciellt. Helgen ser ut att bli halvtradig, inget händer mer än tävling på söndag. Sen ska jag ju träffa Bea & Sebbe igen och boka flyg, det ska bli kul förstås. Nu ska jag se idol om en kvart! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0