CHANGES

Söndag eftermiddag redan, jesus vad den här helgen har gått snabbt, snabbare än vanligt. Iallafall, igår blev det ännu en gång ändrade planer så det blev inte hemmakväll som jag skrev, utan istället lite spelkväll inne i stan, med buzz bland annat. Självklart blev killaget krossade av tjejlaget :D

Och tja, sen stack vi hem vid ett och idag steg vi inte upp förrän närmare halv två, det är väl därför det känns som helgen gått fort, sovit bort halva dagen ju! Gillar inte att göra det egentligen men nu blev det så idag. Det lilla som är kvar av dagen nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med, det blir iallafall plugg, och så ska jag se om pappa är ledig så vi kan köra till ridhuset, går inte att rida på banan nu för det är så hårt..

Jaja nu ska jag ta tag i mitt liv, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0