GLAD OCH SÅ

Ännu en helg pågår :) Den har hittills varit mycket bra! Igår, fredag, var siri här och vi gjorde inget särskilt. Bara chillade, hade ordspråksbattle och lärde oss idas sommarvisa. Lite sånt man gör på en fredag med andra ord. Idag var vi nere på stan, siri skulle kolla grejor inför hennes indienresa och jag ville fynda. Vilket jag gjorde, tjoho. Sen när jag kom hem skulle jag ut och rida carmen, kaoz på det asså! Hon var helt galen, höll nästan på att flyga av. Tror det var pga av blåsten, hon brukar alltid vara ganska lugn annars.

Nu är klockan strax sju och jag och mamma ska börja bunkra upp med mys inför melodifestivalen! Haha, obligatoriskt att se. Efter det blir det direkt i säng, imorgon ska jag nämligen vara funktionär nere på ponnytävlingarna. Peace xx


jag & carmen idag, mamma fotade från fönstret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0