SKA BÖRJA BLOOGA

Hehe, råkade skriva in bloog.se när jag skulle in och blogga och kom på någon skum sida och ba "what vad är detta för nymodigheter". Så ruuligt asså.

Men iallafall, gör en liten lista för jag gillar att stapla upp saker.

x Siri åker till Indien imorgon och stannar där i två veckor. Kul för henne, givetvis, och jag är en sån där människa som kan UNNA folk saker. Hehe skoja bara jag kommer sakna sönder henne och hon är inte ens hemma på min födelsedag :(((
x Igår var jag funktionär på hemmatävlingarna, och när jag kom blev folket glada och sa att jag var den enda som kunde sköta tidtagarmaskinen på hela plejset där. Har nog en viss talang ändå.

Okej det blev en tvåpunktig lista. Det kändes som jag hade mycket mer att säga men det har nog flugit bort. Nu blir det sängen, god natt xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0