GILLAR INTE RUBRIKER

Första inlägget som nittonåring, king. Fyllde år i förrgår, gillar inte nitton men det var gott med smörgåstårta. Ungefär plus minus noll med andra ord.

Annars går saker och ting mest utför.

Rebeccas negativa lista!
1. Har så otroligt mycket skolarbete jag måste göra, och jag har svårt med läxor, hemarbete och sådär. Det är inte min grej.
2. Projektmässa på onsdag efter sportlovet och jag är inte nöjd med mitt projektarbete, eller rättare sagt, jag är nöjd (när det väl är klart kommer jag bli) men det är inget som riktigt går att visa upp på en mässa. Det kommer bara se fattigt ut. + att det är som sagt långtifrån klart.
3. Siri är stiiiill away, orkar inte det.
4. Att det aldrig kan bli vår någon jääuvla gång.
5. Jag är fattig!! Som tur är inte pank-fattig men vill ha mer pengar.
6. Min telefon cpar sig, tar inte emot vissa sms, vilket innebär KAOZ i min värld.
7. Mitt kärleksliv har än en gång gått tillbaks till ruta ett. Förmodligen.

Hm. Det enda som saknas är att jag blir tjockis. Ska nog uppsöka kylskåpet och jobba på det nu, take care xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0