HELGEN

Fredag kväll: Som tidigare nämnts var vi hemma på middag och häng hos the anderssons. Potatisgratäng med rådjurskött, och efteråt lyx-fruktsallad med grädde! Wie.

Lördag: Vaknade upp hos anderssons (vi sov över). Efter en mastodontig lyxfrukost åkte vi vidare till farfars och evas nya lägenhet i looond, mycket tjusig. Sen åkte vi hem och käkade donken-mat. Därefter en snabbdusch och hem till line, som fyller 18 wuhu! Det var tänkt att vi skulle ut på krogen, men vi var för lata + att det fanns inget lämpligt ställe enligt oss så vi stannade hemma och sov istället.

Söndag: Har faktiskt gjort något vettigt. På en söndag, hör och häpna. Jag har övningskört lidegranna. Det gick okej men jag suger ändå rätt hårt på det här med att framföra ett fordon. Nu ska jag städa rummet (=göra min säng fri från prylar så jag kan lägga mig i den) och sen antingen göra vettigt skolarbete eller något ovettigt.


Nicki, farfars & evas hund, igår :) sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0