LITE SJUK & GNÄLLIG

Den här veckan har hittills varit en zombie-vecka. Har känt mig slö, frusen och hängig, inte riktigt kry helt enkelt. Idag har det varit som värst. Har mått superilla sedan i förmiddags och gör det fortfarande.. Det känns verkligen som att jag ska kräkas när som helst och så gör det ont i magen och bak i njurarna. Och till på köpet har vi kemiprov imorgon men orkar faktiskt inte plugga nu ikväll, men det gör inte så mycket för i måndags pluggade jag massa trots att det var tre dagar kvar! Tur :')

Nu ska jag gå och se om jag kan få ner lite mat och sen lägga mig tidigt och hoppas att det känns bättre imorgon. Tycker inte om att vara den här typen av "sjuk". Bättre när man har ont i halsen, snorig, hostig eller liknande för då vet man vad det är och vad man ska göra åt det.. xx


Kommentarer
Postat av: bea

DU! SAMMA HÄR! jag mår också illa som fan! är det något som går nu eller? krya på oss

2011-01-22 @ 12:30:21
URL: http://svala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0