MOT KÄVLINGE

Just nu sitter jag här smått glad. Jag har nämligen gjort en revolutionär upptäckt: Min dators webcam! Ibland är jag klipsk. Alltså, jag har ju vetat att den finns där, jag är inte helt retarderad, men man har bara kunnat ta minibilder som knappt ens syns med mikroskop. Men alldeles nyss, efter lite slumpat tryckande på knappar lyckades jag ändra bildstorlek (y). Det blev genast en rolig leksak.

Hinner dock inte undersöka om den har fler funktioner, för alldeles strax ska vi åka iväg till familjen Andersson i Kävlinge. Där ska vi sova över till imorgon. Jag ser fram emot den lilla resan, andersson-familjen är ytterst sympatiska människor + att maten brukar vara av högsta kvalitet! Nu måste jag packa ihop linsvätska, mobilladdare och andra förnödenheter, tjarå xx







nya trenden: ojämna ögonbryn. följ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0