SÖMN & VALLÅSEN

Gud. Vad. Trött. Jag. Är.

Idag klev jag upp ur sängen klockan sju, vilken pina det var alltså.. Min body har nu under lovet vant sig vid lite mer humana tider. Men idag var det först skönsång för aron, som fyller 16 idag, och därefter direkt till tandläkaren. Jag höll på att dö på kuppen, särskilt jämfört med igår när vi låg kvar i sängen till halv ett. Så ska det vara. Sen när jag väl var hemma från tandläkaren sov jag en timme på soffan, hehe.

Som sagt, idag fyller aron år så nu är här släktkalas. Jag har flytt. Väntar på att folket ska gå hem så att jag kan fixa matsäck, imorgon blir det nämligen vallåsen, yay! Ännu en tidig morgon då med andra ord, men känns ju lite mer befogat att stiga upp tidigt för att åka skidor än för att ligga på rygg i en tandläkarstol.


bild från senaste besöket på vallåsen (sportlovet förra året), sandra & benni haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0