TOUGH

Jesus alltså. Jag tror jag dör. Idag var det skolstart, och inte något mjukstart där inte! Jag började 08.15 och gick till 17.15, hårt liv. Hade min första tyskalektion idag på ett och ett halvt år, och det var faktiskt kul :o Man kommer in i det mycket snabbare än man tror + att det var en nice liten grupp, endast 9 pers, jag går med fina ronja, och läraren verkar toppen. :)

När jag kom hem fick jag och mamma världens bästa overaller av pappa! Haha, neonorangea och matchande. Sen var det marsch ut i stallet, stallmöte på g med alla som hyr stallplats. Nu har vi fixat schema med insläpp, utsläpp, lunchfodring mm, så det blir lite mer struktur. Därefter gick jag en runda med mani och nu ska jag gräva ner mig i soffan med en bok, lite glass som mamma nyss köpt, och vänta på ett samtal från siri. Kram! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0