WEEKEND

Jag har haft en jättebra helg! Bara sådär en tradig januarihelg, otippat.

Fredag: Line firade sin 18-årsdag med en Barbie och Ken-fest! Det var riktigt kul, älskade temat verkligen haha. Och line och annat folk hade fixat jättefint med dekorationer och sånt :') Och mycket och roligt folk, galna incidenter mm. :)

Lördag: Jag fick ett hallelujah moment när jag var ute och red, red på banan med carmen och allting klaffade bara så perfekt. Carmen gick fint, solen var framme, det var kallt men liksom härligt kallt och inte för kallt, frisk luft.. Det var längesen jag tyckte det var så kul att bara trimma hemma i paddocken. Såna stunder uppskattas.

På kvällen var det tjejkväll hos Siri, jättetrevligt verkligen. Vi gjorde egen pizza och spelade ett jätteroligt spel :)

Söndag: Kom precis hem från brottarlokalen, jag var där och tränade med pappa och aron, och jag är heeelt död just nu.. Ändå hade jag det lättaste vikten på övningarna, jag hade 2,5 kg och aron hade 15 kg och jag blev myckey tröttare! Min kondition är inte den bästa, eller styrka heller för den delen. Resten av dagen blir det nog bara chill och lite plugg.


jag & anna i början på barbie-festen, det blev grymt suddigt pga att vi inte fick igång blixten haha..


spelet på tjejkvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0