SÅNT

Ännu en helg har nu passerat. Igår var det partaj hemma hos ronja som fyller 19 imorgon, det var riktigt supahnice med god mat, tårta, trevligt folk och tjockt med hålligång. Idag har jag och hjärtat haft en slappedag med vem vet mest-battle, vill nog hävda att det blev ganska lika. Senare i eftermiddag har jag, mamma och pappa varit i mala hos alex, som carmen ska bo hos från och med imorgon. Det blir tungt att lämna bort henne men det känns ändå rätt. Eftersom jag ska flytta om två - tre veckor då jag ska börja plugga i kalmar, ska alex rida henne och så småningom försöka få henne såld.

Nej, jobb imorgon så nu blir det slaggetime. xx


Kommentarer
Postat av: bea

åh, så det blev plugg ändå! hihi

2011-08-04 @ 00:48:55
URL: http://moloken.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0