WOOH FEST

IDAG HAR JAG TAGIT KÖRKORT! = en stenbumling har fallit från mina axlar. Så mycket meck det har varit med detta körkort, man blir alldeles matt. Men nu kan jag cruisa fram fritt. När jag vill och hur jag vill! (Eller..?) Nåväl, denna succé firades först med en färd hem till danne där det bjöds på lax & nypäror + nybakta bullar. Och MM! Alltså MegaMys. Megamys passar i alla situationer. Därefter for jag hem och red ut tillsammans med siri och slutligen grillat! Och det är ju som bekant godast. Nu laddar jag inför morgondagen, som vanligt står jobb på schemat. ("Laddar" = gör mig redo för att sova)

För övrigt var vistelsen i falsterbo i helgen meganice! Hästar + campingliv + bästa krubbet gjort av mamma mona + strandschtek + trevligt folk = succé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0