MIDSOMMARAFTON + MIDSOMMAR DAG

Jag hade en riktigt traditionell och ytterst trevlig midsommar i Åraslöv hemma hos syskonen Lundqvist som hade planerat dagen utmärkt! Det bjöds på sill & nypotatis och lite senare tårta, snapsvisor sjöngs, midsommarstången kläddes, lekar lektes och vi badade i poolen + bastade.. Och mycket mer! Riktigt lyckad dag/kväll med trevligt sällskap.

Idag vaknade jag då hos Danne och vi har bara segat oss hela dagen, riktigt schleedna.. Vi masade oss iväg till pizzerian och åt pizza med Robin, annars har det i princip bara varit sängläge tills jag drog hem vid sju. Jag tvingade Danne att ladda ner Trassel som jag velat se ända sedan den kom på bio! Mina förväntningar var höga men de uppfylldes! Riktigt gullig film, började till och med gråta en gång hehe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0