STUDENTVECKAN

Nu jeeeflar ska jag ta tag i detta inlägg! Alltså: En sammanfattning över min kick ass-studentvecka!

SKATTJAKT
Den årliga skattjakten för alla Hässleholms studenter utfördes i vanlig ordning, som för den icke insatte går ut på att man på Hässleholms gator och torg ska utföra diverse knasiga uppdrag på två timmar. Jag åkte rullator med en cool tant. Det var nice. Och trots halvtaskig organisation, MEGAösregn (frustrerande att inte till fullo kunna beskriva hur mycket det öste ner, det var sinnessjukt), smått failad utklädning och en inte fullt lyckad insats på uppdragen var det på något sätt helt fantastiskt ändå!


Klassen! Vi hade vitt lakan som tema, hade kanske funkat hyfsat om inte a) typ hälften av alla andra klasser haft mycket mer lyckade fullständiga toga-utstyrslar och b) folk inte hade skitit i temat och kommit som terrorister och risplockare. Men vad tusan! Vi var ändå coola.


Heheee, akram, sandra & jag

BEACHPARTY
Fett beachparty vid finjasjön! Alla var där. Tjockisar badade. Dansgolv på marken hade skapats. Campingstolen var på plats. Med andra ord, succé!


Sandra & jag!


Hanh & jag!

FOTBOLLSMATCHEN
Den årliga fotbollsmatchen mellan HTS och Linné ägde som vanligt rum. Och som vanligt förlorade vi. Buuu. Men ja, fotboll är ju inte riktigt min grej och dessutom for matvaror omkring hej vilt i luften. Närmare bestämt ägg, margarin, ketchup, olja, senap, mjöl, vatten.. Med mera. Och som vi alla vet är jag för cool för dylikt barnsligt beteende.


Linnea, jag & Sandra.

Det var det! Studenten respektive balen ta mig tusan kräver fristående inlägg. Nu ska jag slagga, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0