HALKKÖRNING

Idag har jag varit och halkat i olofström, upplevelsepaket indeed. Det var väldigt ruuligt och jag hamnade med väldigt trevliga människor, obefogad nervositet alltså (som med så mycket annat). Börjar närma sig uppkörning och uppskrivning, har till och med bokat ett datum. Det ska dock förbli hemligt. Men det är lite längre fram i sommar så ingen panik.

Ikväll är det fredag och den har spenderats framför en ytterst berikande dokumentär på tvåan, och nu har jag placerat min bakvagn i sängen för lite mer lättsam underhållning, lutar åt big bang theory. Dock har jag ett problem. Kollar jag på mer än två videoklipp från megavideo blir datorn överhettad och dör. Detta fenomen ger mig en känsla av begränsning och därmed olust. Tjaråå xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0