TOFFEL

Detta veckoslut går i slappandets tecken. Med andra ord megachill. Jag lider av en kraftig förkylning, så det passar bra med en hemmahelg. Pappa och aron är iväg på tävling i köpenhamn, så jag och mami är hemma själva. Igår lagade vi tacos och kollade på twilight. Idag har vi rensat och stängslat en hage som vanilj ska gå i när hon bantar. Vilket i stort sett är hela sommaren. På eftermiddagen var jag ute och red med tanterna, alltid en upplevelse.. Och nu har jag och mamma busat till det lite genom att äta donken mat, och kollat på smartare än en femteklassare. Det har blivit mitt favoritprogram! Kan anses som oroväckande. MEN. Svt är skiten! + att jag är smartare än en femteklassare. Känns bra.


Pluttan i sin nya hage. Trivselfaktor: hög!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0