VALBORG 2011

Jag har haft en amazing valborg-helg :) På fredag eftermiddag åkte jag, ronja, anna, siri & olivia iväg med husvagn till åhus, och stannade där till söndag! Vi har haft a blast! Grillmys, glassätning, umgänge och tusen grejor till, och på lördagkvällen styrde vi upp ett litet grillparty med lite annat folk, sjukt trevligt.

Mini-bildbomb (olivias bilder):


Perfekt start! Hahaha, vi tappade stödhjulet på vägen upp så hälften brändes bort, såna nybörjare asså..


Schteeek :) Anna, ronja & olivia.


jag & anna <3




Haha, vår sköna granne ryckte in när han såg våra (mina) usla försök att grilla flintastek..


Ronja, anna, jonte, challe, linda, jag, olivia, siri :)


Den lilla frukosten :o haha, macce, matilda & olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0