RAGE

Hatet mot photoshop har denna vecka varit enormt. Under både måndagen och tisdagen har vi suttit nio till fyra med mikroskopiska raster och lyssnat på vår föreläsare och sen själv fått sitta med uppgifter. Och på fredag har vi fet inlämning, fem bilder (som vi tog under förra veckan) ska lämnas in redigerade på olika sätt. Så vi har alltså lärt oss typ halva photoshop + nästan hela camera raw på två dagar. Min hjärna känns som potatismos. Idag satt jag fem timmar i skolan och gjorde klart min sketna uppgift, så nu är den iallafall inlämnad. Men jag blev inte alls nöjd, blöö.

Under gårdagen gjorde jag dock ett mästerverk! En ihopklippt och ansiktsmålad lago-gatusopare! Tag er i akt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0