I'M BACK

Tillbaka i Kalmar efter en halv vecka hemma i Hässleholm! Det var riktigt skönt att vara hemma lite längre. Under mina dagar hemma har jag varit på 20-årskalas hos Anderssons med familjen + Danne, varit och bowlat med Danne, Line och D-danne, fikat med Line, och inte minst ridit en del! Både Vanilj där hemma, och åkte även ut till Carmen i Mala och red :) Så det har varit ganska händelserika dagar. Det kändes tråkigt att åka.

Nu ska jag gå och lägga mig, är trött efter en lång resa och var dessutom på skolan ikväll några timmar. Först var det premiärvisning av nollningsfilmen! Det var riktigt roligt, och filmarna och redigerarna hade verkligen gjort ett grymt jobb! Sen har jag och André i vanlig ordning sänt Bill & Bull. Imorgon har jag mycket att göra. God natt! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0