DET VAR BÄTTRE FÖRR

Idag har det varit Den Stora Julklappsdagen. Jag handlade alla mina julklappar på två timmar, personligt rekord! Det berodde nog på bra planering helt enkelt. Visste på ett ungefär vad jag ville köpa till de flesta.
 
Men en sak som inte var lika angenäm var följande: Affärerna har ju slutat helt att slå in paket?! Vad är det för stil? Jag köpte idag fem julklappar. Noll av dem blev inslagna. Om jag hade tur fick jag med mig en platt, något tillknölad presentkartong. Tummen ner för det. Jag vill ju att mina nära och kära ska få fina paket inslagna av en slumpässig expedit. Inte skrynklade, tejpöversållade paket inslagna av undertecknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0