ESPRESSO HOUSE

Igår hände något så ovanligt som att jag var och fikade! Gå ut och fika är jag både för snål, wannabe nyttig och osocial för att göra särskilt ofta. Men det gör ju å andra sidan att de få gångerna man gör det, verkligen uppskattas! Det var trevligt att träffa min fina vän Jojjo som jag tyvärr inte träffar så ofta längre då hon slutade i vår klass för ett par månader sedan och bor en bit bort. Och även Phille och Sandra som jag träffar lite oftare var där.
 
Vi var på Espresso House, som är helt nyöppnat här i Kalmar. Det var jättefint verkligen, och deras chai latte var syndigt god!
 
Jag glömde fota fikan när den var oäten. Så här är den ätna versionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0