JULAFTON

Jag tror faktiskt jag hade mitt livs hittills bästa julafton igår, kul! Detta trots saknaden av Mani och av Aron som är iväg och åker skidor i Österrike.
 
Dagen började med lite frukost, julkalendertittande och att göra sig i ordning. Sedan kom Danne och vi bytte julklappar, och därefter farfar och Eva, och så blev det jullunch i lite olika former! Potatis, bechamelsås och ärtor med quornbiffar för mig, köttkorv för pappa och lutfisk för de andra. Kalle och julfika avnöts senare hemma hos Danne följt av lite julklappsöppnande. Sen for jag tillbaka hem och vi öppnade julkappar här hemma, en ny samsung galaxy s2 toppade listan! Verkligen välbehövligt och uppskattat. Sedan blev det julbord och gröt, och slutligen, vid nio på kvällen ungefär, bar det av bort till Siri för lite firande, vi spelade spel och gick en liten promenad.
 
En lite mer busy jul än vanligt, vilket passar mig utmärkt! Tycker inte om när julafton bara blir en massa väntan och dötid. God fortsättning på er!
 
Danne, jag och Nicki julfina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0