"TWO INGREDIENT COOKIE"

 Idag kom jag över det här receptet på "the two ingredient cookie"! Som om inte detta vore nog hittade jag därmed också den mysiga bloggen the burlap bag där receptet fanns, nytt beroende!
 
En mogen banan, mosad
En deciliter havregryn
 
..är allt som krävs! Mosa ihop allt till en röra, tillsätt eventuella "mix-ins" om du vill ha det (jag tog lite kokosflingor och russin), klicka ut på bakplåtspapper till ca 6 - 8 små kakor och ha inne i 175 grader i ungefär en kvart. 
 
Det smidiga med detta recept är ju att man kan dubbla/trippla/fyrdubbla det med ytterst simpel matematik!
 
Då de slank ner illa kvickt hann jag inte ta något eget kort så jag lånar bilden från deras blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0